Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξη του Λυκείου πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή από 01/05/2026 έως 05/05/2026 με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την πολιτιστική κληρονομιά της Θεσσαλονίκης, όπως Ρωμαϊκή Αγορά, Αψίδα του Γαλερίου, Ροτόντα, Κάστρα. Επίσης επισκέφτηκαν τους Βασιλικούς Τάφους των Μακεδόνων Ηγεμόνων στην Βεργίνα και τον Λιμναίο Οικισμό του Δισπηλιού στην Καστοριά. Ακόμη περιηγήθηκαν στην Βέροια, στην Έδεσσα, στη Νάουσα και γνώρισαν τον πολιτισμό τους. Συνάμα επισκέφτηκαν το Καταφύγιο Αρκούδας στο Νυμφαίο- Φλώρινας και είδαν και ενημερώθηκαν για τις αρκούδες που διαβιούν εκεί.
Ταυτόχρονα οι μαθητές και οι μαθήτριες ενδυνάμωσαν τις σχέσεις τους με τους συμμαθητές τους και ανάδειξαν ιδιαίτερα στοιχεία της προσωπικότητας τους, όπως συνεργασία, κατανόηση, προσαρμοστικότητα.