Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ τάξη του Λυκείου πραγματοποίησαν πολυήμερη εκδρομή από 19/02/2026 έως 24/02/2026 και επισκέφτηκαν τις πόλεις ΒΙΕΝΝΗ-ΠΡΑΓΑ-ΔΡΕΣΔΗ-ΡΕΓΚΕΝΣΠΟΥΡΓΚ-ΜΟΝΑΧΟ. Είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τόσο την πολιτιστική κληρονομιά αυτών των πόλεων όσο και την καθημερινή τους ζωή. Επίσης ενδυνάμωσαν τις σχέσεις τους με τους συμμαθητές τους και ανάδειξαν ιδιαίτερα στοιχεία της προσωπικότητας τους, όπως συνεργασία, κατανόηση και προσαρμοστικότητα.