Οι μαθητές/τριες της Β΄ τάξης του Λυκείου συμμετείχαν στο «Πανελλήνιο Δίκτυο Σχολείων Τοπικής Ιστορίας» που υλοποιήθηκε από το Πειραματικό Λύκειο του Πανεπιστημίου Πατρών με ερευνητική εργασία με τίτλο «Η ιστορία του Σταυράκειου Λυκείου Ανωγείων» και πήραν μέρος διαδικτυακά στο 4ο Πανελλήνιο Mαθητικό Συνέδριο.